wtorek, 7 lipca 2015

Coś o mnie!

Cześć i czołem! 

Jestem Maja, mam prawie 14 lat, chodzę do Szkoły Plastycznej w Zabrzu, jestem kociarą i mam wiele marzeń. Mieszkam na Górnym Śląsku. Jestem osobą, która szybko się przywiązuje. Za przyjaciół i rodzinę mogłabym oddać życie. Uwielbiam happysad jak i inne zespoły i wokalistów ale happysad jest dla mnie najlepszy. Słucham także zagranicznej muzyki, nie ograniczam się. Wszystkiego po trochu. Mam swój gust także co do ubioru, zazwyczaj nie pasuje to ludziom. Jak ktoś może być inny od nich?! No cóż, ja nie boję się ubrać tego, co mi się podoba i niekoniecznie jest modne. Mam kilka zainteresowań. Sztuka na co wskazuje szkoła, w tym fotografia, piercing, moda jak i psychologia. Uwielbiam się też bawić w "modelkę". To śmiesznie brzmi, ale lubię "pozować" do amatorskich zdjęć. Kiedyś chciałabym zwiedzić między innymi Indie i Japonię. Niedawno udało mi się odwiedzić Francję. 
Jestem także strasznym nerwusem i zawsze muszę się wypowiedzieć (później może nie dać mi to spokoju i tak czy siak to zrobię). 
Kocham kolorowe włosy i miałam już na sobie trzy kolory (trzeci właśnie ze mnie schodzi) - niebieski, fiolet i bordowo-czerwony, który przechodził w róż. 
Mogłabym spać godzinami ale także kocham spacery!  

O mnie to chyba tyle. Na blogu będę wyrażała swoje zdanie na temat praktycznie wszystkiego. Ale będę też opisywała różne rzeczy. Z mojej strony to na tyle. Na koniec kilka zdjęć.
                                                          Miłego wieczoru!

                                     



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz