wtorek, 25 sierpnia 2015

FOTOGRAFIA

Witam witam!

 FOTOGRAFIA? Co to takiego? Przecież wystarczy to, że robisz zdjęcia, nie? NIE!
Fotografem może być każdy z nas. Każdy kto wkłada w to chodź trochę serca. Można robić dobre zdjęcia od tak, ale najlepsze to te, w które wkładamy swoje serce i emocje. 
 
 SKĄD MOJE ZAINTERESOWANIE SIĘ FOTOGRAFIĄ? 
Od dawna interesowało mnie samo uchwycenie danej rzeczy, krajobrazu lub osoby na zdjęciu. Zawsze przyglądałam się temu jak tata robił zdjęcia lub później je podziwiałam. 
 Fotografia ułatwia nam trochę sprawę w zapamiętywaniu miejsc, osób lub danej chwili. 
Jedno zdjęcie a może nam przypomnieć tyle wspomnień. Idealnym przykładem są albumy rodzinne. 
Możemy zobaczyć jakie były z nas małe smerfy. Lub zdjęcia z wakacji, różnych podróży czy imprez. Wszystkiego nie da się zapamiętać na wieki a zdjęcia odtworzą nam pamięć. 

CZY MAM PROFESJONALNY SPRZĘT DO ROBIENIA ZDJĘĆ? 
 Jeśli chodzi o aparat to posiadam lustrzankę Canon Eos 400D. Nie mam dokupionego, żadnego obiektywu. Nie posiadam jak na razie żadnych lamp więc wszystko co mam to aparat, który uwielbiam jak i statyw. 
   

 Nie mogę wypowiedzieć się na temat sesji, profesjonalnych jak i cudownie zrobionych zdjęć ponieważ  nie mam takiej wiedzy ani doświadczenia. Jestem po prostu amatorką, która się dopiero uczy. Na koniec może kilka moich bardzo amatorskich zdjęć. Miłego!
Miuosh

Milush

Koncert Miuosh'a - Chorzów 2015

Bytom Dworzec 

Bytom Dworzec 

Mod. Mirela Wojsz



Mod. Mirela Wojsz 


Sekwana i słynny most z kłódkami

Disney Land Paris 
Luwr -Nike z Samotraki


France- Center Pompidou 

:))

Asia na festiwalu baniek 
Festiwal baniek mydlanych- Katowice 2013



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz